بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حرمت کاپیتان استقلال را لطفا حفظ کنید

تبادل لینک رایگان

تنها تفاوت این شایعات در میان بودن نام بازیکنی محبوب با سابقه زیاد به نام وحید طالب لو به عنوان جایگزین سید مهدی رحمتی می باشد! که باعث شده خیلی از دوستان و هواداران این روزها به شمردن ضعفهای رحمتی و گلهای بدی که در این فصل دریافت کرده بود بپردازند و سپس از تعصب و نمایش های وحید در دورانی که درون دروازه استقلال قرار می گرفت صحبت می کنند و در نهایت با مطرح کردن پیشنهاد 7 میلیاردی سید، نتیجه گیری می کنند که رحمتی باید از استقلال جدا شده و طالب لو جایگزین وی شود!
نمی دانیم مطرح کردن این مطالب از کجا و چه کسی سر چشمه میگیرد،اما این را میدانیم حتی اگر امیر قلعه نویی همچین نظری داشته باشد،ایشان اشتباه بزرگی را در حال انجام دادن است و سپردن دروازه اش به طالب لو و یاهر دروازه بان دیگری یعنی محروم کردن تیم از تجربه و قابلیتهای بی نظیر رحمتی و سپردن قفس توری  استقلال به گلری که حداقل سه چهار سالی هست درخششی در سطخ اول فوتبال ایران نداشته است.
احترام وحید طالب لو بر همه ما استقلالی ها واجبه و در صورت صلاحدید کادرفنی بازگشت وی به استقلال مایه خوشحالی همه ما استقلالی ها خواهد بود.اما اینکه بخواهیم وحید را به عنوان مرد شماره یک استقلال بپذیریم ،غیر قابل هضم  بوده و می توان از آن یک جور خودزنی درون خانوادگی نام ببریم!
نتیجه:اینکه ما استقلالیها هر ساله خودزنی های در فصل نقل و انتقالات میکنیم در آن شکی نیست!
سال قبل مجتبی جباری کاپیتان تیممان را به آن وضعیت کنار گذاشتیم و حالا نوبت به کاپیتان دیگرمان سید مهدی رحمتی رسیده است.
لذا ما در پیج خودمان صراحتا اعلام می کنیم سید مهدی رحمتی بهترین گلر فعلی ایران بوده و می بایست به عنوان گلر اول استقلال در تیم نگه داشتاه شود!البته نه با هر مبلغ و پیش شرط مالی!    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 3 / 1393برچسب:استقلال,بزرگان فوتیال,سید مهدی رحمتی,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com